Bun venit!
Vizitarea și folosirea site-ului www.LaGospodarie.ro sau comandarea produselor vizualizate pe acest site implică acceptarea termenilor și condițiilor.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a informațiilor de mai jos sau de pe prima pagină, ce pot fi modificate oricând de către producător, fără notificare prealabilă, precum și consultarea acestei pagini de fiecare dată când dorești să plasezi o comandă.
Toate informațiile si imaginile folosite pentru descrierea produselor și/sau a serviciilor disponibile pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Producătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care producătorul își derulează operațiunile pe site.
Comenzile neconfirmate de producător nu au valoarea unui contract. Notificarea automată primită de către client, imediat după efectuarea comenzii nu reprezintă neapărat confirmarea acesteia. Confirmarea comenzii se face electronic (e-mail) sau telefonic în limita capacității de procesare a comenzilor.
Pentru motive justificate, producătorul poate modifica cantitatea de produse și/sau servicii din comandă, caz în care va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon indicate la efectuarea comenzii și va returna diferența de bani.
Comanda se poate realiza prin intermediul acestui site sau pe Whatsapp la 0773726687, de sâmbătă până joi la ora 12:00, săptămânal.
În momentul confirmarii comenzii de către producător, se consideră că termenii și condițiile de pe site sunt acceptate integral de către client/utilizator.
Clientul/utilizatorul va plasa o comanda pe site, prin adăugarea produselor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin efectuarea plații prin modlaitatea de plată aleasă. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii și nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare online, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării comenzii. De asemenea, clientul consimte că producătorul să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de producător, în orice situație în care este necesară contactarea clientului.
Comanda este considerată acceptata de producător la momentul transmiterii către client/ utilizator a confirmarii electronice prin email, fără a necesita confirmare de primire din partea clientului/utilizatorului.
Producătorul poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de către vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de catre client pe site sunt incomplete și/sau incorecte.
Livrarea produselor se va face de catre producător sau colaboratori, în fiecare vineri la domiciliu în București, Bragadiru și Clinceni.
Pentru București costul transportului este de 30 lei/pachet, indiferent de numărul de kilograme.
Pentru Bragadiru și Clinceni costul transportului este 0.
Tot vineri poți ridica de la Dristor ceea ce comanzi, cost transport 0 lei. Suntem în parcarea Farmaciei Tei într-un interval orar prestabilit. 17:30-18:00. 18:30-19:00 sau 19:00-19:30. Depinde de anotimp/restricții imăuse de autorități sau alți factori.
Sâmbăta, de două ori pe lună, în Liveni nr.15, de la 11:00 la 14:00, la Piața Altfel. Aducem produse din gospodărie, proaspete și delicioase. (Ediții viitoare 2022: 16 Aprilie, 30 Aprilie, 14 Mai, 28 Mai, 11 Iunie, 25 Iunie, 9 Iulie, 23 Iulie, 6 August, 20 august, 3 septembrie, 17 septembrie, 1 octombrie, 15 octombrie, 29 octombrie, 12 noiembrie, 26 noiembrie, 10 decembrie.)
În cazul produselor trimise prin firme de curierat, nu ne asumăm răspunderea pentru orice modificări ale aspectului produsului livrat.
Ambalarea se va face individual pentru fiecare produs în parte astfel încât acestea să fie protejate în timpul transportului.
Amblaraea pentru produsele livrate prin curier se face în cutie de carton 55/35/15.
Ambalarea pentru produsele cu ridicare se face în pungi/sacoșe biodegradabile.
Dacă există preferințe pentru ambalare vrac sau fără plastic exclusiv, ne putem auzi la un telefon și vedem ce putem face.
Toate prețurile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (ron) și includ toate taxele, exceptând costul curierului cu livrare la domiciliu. Prețul poate fi modificat de către producător, în orice moment, fără preaviz. Producătorul atenționeaza asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale site-ului sau erori, prețul afișat pe site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, producătorul va informa clientul asupra prețului corect.
Dacă ai și cea mai mică urmă de îndoială că nu primești ceea ce comanzi sau că nu vei fi mulțumit, e în regulă să achiți după ce primești produsele.
Astfel te convingi de calitatea lor fără să ai emoții Plata se face prin transfer bancar sau prin Revolut, dar ai opțiunea să plătești și ramburs.
Potivit legislației în vigoare, clientul își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produselor, fără penalități și fără a invoca un motiv. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere, adică nu pot fi returnate după ce au fost recepționate de către client. Dacă însa produsul suferă modificări din cauza transportului, acesta poate fi returnat.
Produsele perisabile nu pot fi returnate dupa ce ele au fost deja livrate și acceptate de catre client, decât dacă prezintă un viciu de producție. La livrare, produsul trebuie verificat de client: dacă el nu corespunde comenzii, acesta are obligația să înștiințeze de îndată producătorul; în caz contrar acesta din urmă nu va efectua nicio rambursare sau înlocuire a produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate, conform legii, de către client. Costurile inițiale de livrare ale produselor de la producător la client nu se restituie.
Costurile de retur și transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate de client.
În cazul în care comanda a fost achitata, producătorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la retur. Suma va fi returnată în contul din care s-a făcut plata inițială.
Producătorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul sau un terț le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către producător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și/sau pentru daune care rezulta din utilizarea produselor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.